Privacy Policy

Pravidla pro chranu osobních údajů

Obsah

I. Komu je určena naše Pravidla pro chranu osobních údajů?

II.  Co jsou osobní údaje a jak se osobní údaje zpracovávají?

III. Pro jaké účely zpracováváme Vaše osobní údaje?

   Pro účely uzavření smlouvy

   Pro účely přímého marketingu

   Pro účely posouzení poptávek

IV. Jaká jsou Vaše práva a jak je můžete uplatnit?

V. Jaké jsou Vaše povinnosti a odpovědnost?

VI. Co děláme pro zabezpečení Vašich osobních údajů?

VII. Na koho se můžete obrátit s dalšími dotazy?

    I. Komu je určena naše pravidla pro chranu osobních údajů?

Společnost Mobility Fleet Solutions, s.r.o., IČO 08805555, se sídlem Název Dělnická 213/12, Holešovice (Praha 7), 170 00 Praha (dále jen „Společnost“ nebo „My“), chrání Vaše soukromí a osobní údaje, které zpracovává v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 (dále jen „Nařízení“) a v souladu s dalšími právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů. Abychom Vás řádně a transparentně informovali o zpracování Vašich osobních údajů, zveřejňujeme tuto politiku důvěrnosti (dále jen „Politika“).

V Politice najdete informace o tom, jaké osobní údaje shromažďujeme a pro jaké účely je zpracováváme, když používáte služby poskytované na naší webové stránce https://easy-rent.cz/(dále jen „Webová stránka“). Kromě toho jsou v Politice uvedeny důležité informace o ochraně Vašich osobních údajů, o Vašich právech a způsobech jejich výkonu, proto doporučujeme tento text pozorně přečíst a se všemi případnými dotazy se obrátit na Nás prostřednictvím uvedených kontaktů. Dovolte Vás upozornit, že si vyhrazujeme právo na úpravu této Politiky v budoucnosti. O všech změnách Vás budeme dodatečně informovat, avšak doporučujeme se pravidelně seznamovat s aktuálním zněním Politiky samostatně.

    II. Co jsou osobní údaje a jak se osobní údaje zpracovávají?

Osobní údaje jsou jakékoli informace, které s Vámi přímo či nepřímo souvisí, když je Vaše totožnost známá anebo může být přímo či nepřímo zjištěna s využitím příslušných údajů (např. jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo aj.).

Zpracování osobních údajů je jakákoli operace, která je prováděna s osobními údaji (včetně shromáždění, zaznamenání, uložení, přizpůsobení nebo pozměnění, zpřístupnění, vyhledání, nahlédnutí, zpřístupnění přenosem, archivace aj.).

Při zpracování Vašich osobních údajů Společnost dodržuje tyto zásady zpracování osobních údajů:

  • Zpracováváme jen osobní údaje, které jsou nezbytně nutné pro jasně vymezené a odůvodněné účely zpracování, vždy s ohledem na ochranu Vašeho soukromí;
  • Osobní údaje zpracováváme pro konkrétní účely, poctivě a oprávněně a pouze pro předem uvedené účely;
  • Osobní údaje jsou zpracovávaný v přísném souladu s jednoznačnými a transparentními pravidly zpracování osobních údajů stanovenými příslušnými právními předpisy;
  • Osobní údaje se zpracovávají pouze v takové formě, aby se Vaše totožnost dala zjistit nejdéle po dobu trvání účelu zpracování osobních údajů;
  • Při zpracování Vašich osobních údajů se používají vhodné technické a organizační prostředky nezbytné pro zajištění bezpečnosti Vašich osobních údajů, včetně jejich ochrany před neoprávněným zpracováním, ztrátou, výmazem či poškozením.

 III. Pro jaké účely zpracováváme Vaše osobní údaje?

Pro účely uzavření smlouvy

Jaké osobní údaje zpracováváme?

Poté, co nám poskytnete své osobní údaje na naší Webové stránce pro účely uzavření smlouvy a řádného používání námi poskytovaných služeb, zpracováváme tyto osobní údaje:

  • Jméno a příjmení;
  • Obchodní firma společnosti;
  • Funkce;
  • E-mailová adresa;
  • Telefonní číslo;
  • Údaje o vedoucím pracovníkovi;
  • Identifikační číslo plátce DPH (pokud se uplatňuje);
  • Identifikační číslo organizace:
  • Adresa;
  • Země;
  • E-mailová adresa účetního;
  • Číslo bankovního účtu.

Jak získáváme Vaše osobní údaje?

  • Přímo od Vás a (nebo) Vašeho zástupce, když je nám poskytujeme přes Webovou stránku.

Jaký je účel zpracování Vašich osobních údajů?

  • Vámi poskytnuté osobní údaje jsou potřebné pro řádné fungování všech funkcí Webové stránky. Poskytnutí informací je nezbytné pro uzavření a plnění smlouvy a vystavení faktur.

Komu můžeme Vaše osobní údaje předat či zpřístupnit?

  • Pro účely vystavení faktur můžeme předat Vámi poskytnuta data poskytovatelům účetních služeb.
  • Pro účely posouzení informací, které jste uvedli ve formuláři a které jsou potřebné pro uzavření smlouvy, můžeme předat Vámi poskytnuta data poskytovatelům právních služeb (advokátům, exekutorům, poradcům aj.).
  • Kromě toho osobní údaje mohou být poskytnuty příslušným orgánům a / nebo orgánům činným v trestním řízení (např. soudům, policii nebo jiným dozorčím orgánům); poskytovatelům služeb vymáhání pohledávek; pojišťovnám aj. Vaše údaje však budou poskytnuty pouze v případě, že je to nezbytné v souladu s platnými právními předpisy a pouze způsobem stanoveným příslušnými právními předpisy tak, aby byla zajištěna Naše práva, bezpečnost Našich zákazníků, zaměstnanců a zdrojů, jakož možnost podávat, poskytovat a / nebo hájit právní nároky.

Výslovně uvádíme, že Vaše osobní údaje mohou být poskytnuty pouze třetím stranám, jež jsou schopny zajistit odpovídající podmínky pro zpracování a ochranu osobních údajů. Vaše osobní údaje nebudou předány do třetích zemí (tedy mimo Evropskou unii a Evropský hospodářský prostor) ani mezinárodním organizacím.

Jaký je právní důvod zpracování Vašich osobních údajů?

  • Údaje zástupců právnických osob zpracováváme na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení, tedy zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, čl. 6 odst. 1 písm. c) Nařízení, tedy zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti, která se na správce vztahuje (podle národních právních předpisů) a / nebo čl. 6 odst. 1 písm. f), tedy zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů příslušného správce, v tomto případě uzavření smlouvy s právnickou osobou a její plnění.

Jak dlouho Vaše osobní údaje zpracováváme (uchováváme)?

  • Vaše údaje uchovávány po dobu 10 let ode dne posledního uzavření smlouvy, která je splněna.

Pro účely přímého marketingu

Jaké osobní údaje zpracováváme?

  • Udělíte-li nám souhlas se zasíláním nabídek v rámci přímého marketingu, pak abychom Vás mohli v rámci personalizovaného (formou automatizovaného rozhodování (profilování)) nebo nepersonalizovaného marketingu informovat o zboží, službách, slevách, nabídkách, soutěžích, událostech, novinkách, průzkumech a dalších nabídkách, použijeme Vaši e-mailovou adresu a telefonní číslo.

Jak získáváme Vaše osobní údaje?

  • Tyto osobní údaje získáváme přímo od Vás.

Jaký je účel zpracování Vašich osobních údajů?

  • Vaši e-mailovou adresu a telefonní číslo použijeme k zasílání objednaného newsletteru, jakož ke zasílání reklamních sms a ke kontaktům po telefonu.

Komu můžeme Vaše osobní údaje předat či zpřístupnit?

  • Uvedené osobní údaje mohou být předány třetím stranám, které Nám poskytují odborné služby, především reklamním společnostem, právníkům.

Výslovně uvádíme, že Vaše osobní údaje mohou být poskytnuty pouze třetím stranám, jež jsou schopny zajistit odpovídající podmínky pro zpracování a ochranu osobních údajů. Vaše osobní údaje nebudou předány do třetích zemí (tedy mimo Evropskou unii a Evropský hospodářský prostor) ani mezinárodním organizacím.

Jaký je právní důvod zpracování Vašich osobních údajů?

  • Podle čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení, tedy s Vašim souhlasem a / nebo podle čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení, tedy zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů příslušného správce, v tomto případě uzavření smlouvy s právnickou osobou a její plnění.

Jak dlouho Vaše osobní údaje zpracováváme (uchováváme)?

  • 3 roky, avšak nejdéle po dobu Vámi vydaného souhlasu.

Jak můžete vyjádřit svůj nesouhlas se zpracováním osobních údajů a odmítnout přímý marketing?

  • Ze zasílání zpráv v rámci přímého marketingu se můžete odhlásit podle pokynů v newsletteru. Ze zasílání zpráv v rámci přímého marketingu přes SMS nebo po telefonu se můžete odhlásit tak, že se s Námi spojíte přes e-mail info@easy-rent.cz nebo po telefonu +4 0744 562 317.

Pro účely posouzení poptávek

Jaké osobní údaje zpracováváme?

Spojíte-li se s námi prostřednictvím e-mailu, budeme zpracovávat tyto Vaše osobní údaje:

  • Jméno, příjmení;
  • E-mailovou adresu, text zprávy a / nebo přiložené soubory. 

Jak získáváme Vaše osobní údaje?

  • Tyto osobní údaje získáváme přímo od Vás.

Jaký je účel zpracování Vašich osobních údajů?

  • Tyto údaje se zpracovávají pro účely správy Vašich dotazů a / nebo pro přípravu a plnění smlouvy.

Jak dlouho Vaše osobní údaje zpracováváme (uchováváme)?

  • Naše komunikace s Vámi se uchovává do okamžiku úplného vyřešení Vašeho požadavku a po dobu dalších 3 měsíců ode dne jeho vyřešení nebo po dobu 10 let ode dne splnění smlouvy společně s textem smlouvy a dalšími souvisejícími dokumenty (tj. samotná smlouva a účetní dokumenty).

Komu můžeme Vaše osobní údaje předat či zpřístupnit?

  • Uvedené osobní údaje mohou být předány třetím stranám, které Nám poskytují odborné služby, především reklamním společnostem, právníkům.

Výslovně uvádíme, že Vaše osobní údaje mohou být poskytnuty pouze třetím stranám, jež jsou schopny zajistit odpovídající podmínky pro zpracování a ochranu osobních údajů. Vaše osobní údaje nebudou předány do třetích zemí (tedy mimo Evropskou unii a Evropský hospodářský prostor) ani mezinárodním organizacím.

Jaký je právní důvod zpracování Vašich osobních údajů?

  • Uvedené osobní údaje zpracováváme na základě čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení, tedy na základě Vašeho souhlasu, který vyjadřujete tím, že se s námi spojíte přes e-mail a / nebo pokračujete v telefonním hovoru. V případě, že cílem komunikace je uzavření a / nebo plnění smlouvy, pak se osobní údaje zpracovávají v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení, tedy zpracování je nezbytné pro uzavření a / nebo splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů.

 IV. Jaká jsou Vaše práva a jak je můžete uplatnit?

Subjekt údajů, jehož osobní údaje zpracováváme, má právo:

  • být informován o tom, jaké osobní údaje se zpracovávají, a obdržet jejich kopii;
  • na opravu nebo doplnění nesprávných či neúplných osobních údajů;
  • na výmaz a omezení zpracování zbytečně nebo neoprávněně zpracovávaných osobních údajů;
  • nesouhlasit se zpracováním osobních údajů;
  • na přenositelnost svých osobních údajů ve strukturovaném a strojově čitelném formátu;
  • kdykoli odvolat svůj souhlas, je-li právním důvodem zpracování osobních údajů souhlas subjektu údajů (podle čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení). Odvolání subjektu údajů nemá účinek na zákonnost zpracování údajů před odvoláním;
  • vznést námitku u příslušné instituce orgánu [v České republice – https://www.uoou.cz].

Společnost neprovádí takové profilování osobních údajů a automatizované rozhodování, které by mohlo způsobit pro Vás právní důsledky nebo nějak významně Vás ovlivnit.

Subjekt údajů může uplatnit svá práva tak, že svou písemnou žádost doručí Společnosti osobně (předá zaměstnanci Společnosti), odešle poštou, prostřednictvím zástupce nebo pomocí elektronických prostředků odesláním na e-mail: info@easy-rent.cz, písemně na adresu: Dělnická 213/12, Praha 7, 170 00 Czech Republi.

Subjekt údajů, který odvolává svůj souhlas, musí prokázat vlastní totožnost jedním z níže uvedených způsobů:

  • předává-li svou žádost zaměstnanci Společnosti osobně, pak společně se žádostí předloží platný průkaz totožnosti;
  • posílá-li svou žádost poštou nebo prostřednictvím kurýra, přiloží k ní v souladu s právními předpisy potvrzenou kopii platného průkazu totožnosti;
  • posílá-li svou žádost elektronickou poštou, pak ji musí potvrdit odpovídajícími elektronickými prostředky, jež umožňují řádnou identifikaci osoby (např. mobilní podpis, kvalifikovaný elektronický podpis aj.).

Na Vaši žádost o uplatnění práv subjektu údajů odpovíme co nejdříve, nejdéle však během 1 měsíce ode dne doručení žádosti. Stanovená lhůta může být prodloužena o další měsíc s ohledem na komplikovanost a celkový počet žádostí. O případném prodloužení budete včas informováni, a to v průběhu měsíce. Veškeré Vámi vyžádané informace se poskytují zdarma. Pouze v případě, kdy jsou žádosti podané subjektem údajů zjevně nedůvodné nebo nepřiměřené, zejména protože se opakují, můžeme buď uložit přiměřený poplatek (tedy požadovat náhradu správních nákladů), nebo odmítnout žádosti vyhovět.

Odpověď na svou žádost obdržíte způsobem uvedeným v žádosti. Není-li v textu žádosti uveden způsob, jakým chcete obdržet odpověď, bude odpověď zaslána stejným způsobem, jakým je podána žádost.

    V.  Jaké jsou Vaše povinnosti a odpovědnost?

Subjekt údajů odpovídá za přesnost, správnost a úplnost osobních údajů, které poskytne. Z tohoto důvodu o všech změnách Vašich osobních údajů (potřebných pro naplnění výše uvedených účelů) musíte neprodleně informovat Společnost.

Poskytnutím svých osobních údajů přebíráte úplnou odpovědnost za oprávněnost jejich poskytnutí, jakož za případnou škodu, která může vzniknout Společnosti a / nebo třetím stranám v souvislosti s nezákonným zpracováním těchto osobních údajů.

 VI. Co děláme pro zabezpečení Vašich osobních údajů?

Při zpracování Vašich osobních údajů přijímáme vhodná organizační a technická bezpečnostní opatření, jejichž cílem je zabezpečení Vašich osobních údajů před náhodným nebo nezákonným zpřístupněním, výmazem, pozměněním a dalšími nezákonnými úkony. Tato opatření se volí s ohledem na rizika pro Vaše práva a svobody, kterým jste vystaven/a jako subjekt údajů.

Zajišťujeme přísnou kontrolu přístupu ke zpracovávaným osobním údajům, a proto přístupová práva poskytujeme pouze zaměstnancům, kteří Vaše osobní údaje skutečně potřebují pro plnění vlastních pracovních úkolů; kromě toho sledujeme, jak zaměstnanci svá přístupová práva používají. Přístup k osobním údajům je chráněn hesly odpovídající úrovně. Kromě toho se všemi osobami, které mají přístup k Vašim osobním údajům, jsou uzavřeny příslušné smlouvy o důvěrnosti.

Výslovně uvádíme, že všichni zaměstnanci Společnosti, kteří mají přístup k Vašim osobním údajům, jsou obeznámeni se zásadami ochrany osobních údajů a jsou povinni dodržovat důvěrnost zpracovávaných osobních údajů.

VII. Na koho se můžete obrátit s dalšími dotazy?

Všechny další dotazy a žádosti související s výkonem práv subjektu údajů směrujte na e-mail: info@easy-rent.cz nebo sdělte po telefonu +4 0744 562 317.